05:19|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1398 - 14:03
کد خبر: 12441
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با باریش عنوان کرد:

راه اندازی قطار ارومیه _ مشهد در انتظار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

راه اندازی قطار مستقیم ارومیه به مشهد در دستور کار راه آهن کشوری است و این موضوع بستگی به تقاضای سفر و ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این راستا دارد.
راه اندازی قطار ارومیه _ مشهد در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی

شاپور ارسلانی، مدیر کل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: راه‌اندازی قطار برای مسیر ارومیه به مشهد مستلزم ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مسافران برای تهیه بلیط قطار در مسیر ارومیه به تهران  می‌توانند از آژانس‌ها و سایت‌های فروش معتبر و دارای مجوز اقدام کنند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 20 آژانس مسافری و گردشگری در سطح استان با مجوز رسمی از دستگاه‌های مرتبط در حال فعالیت هستند که از این تعداد 7 آژانس در شهر ارومیه فعالیت دارند و مجاز به فروش بلیط قطار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش تقاضای مسافرت با قطار در مسیر ارومیه به تهران طی یک سال گذشته، گفت: با بالارفتن تقاضا برای استفاده از قظار در این مسیر، تعداد مسافرین از 300 نفر به تعداد نامحدود بدون در نظر داشتن مقصد سفر افزایش یافت.

وی گفت: قطار ارومیه به تهران به صورت یک‌روز در میان و با یک قطار در ساعت 13:35 از ارومیه به مقصد تهران حرکت می‌کند.

مدیر کل راه آهن آذربایجان در پایان تصریح کرد: قطار مستقیم ارومیه به مشهد در دستور کار راه آهن است و این موضوع بستگی به تقاضای سفر و ورود سرمایه گذار بخش خصوصی در این راستا دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید