06:29|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 12:14
کد خبر: 13919
مدیرعامل شرکت هوشمندسازان آیلا در گفت‌و‌گو با باریش:

اجرای طرح هوشمندسازی بی‌سیم امکان تجاری و خانگی در ارومیه

طرح هوشمندسازی بی‌سیم اماکن تجاری و خانگی برای جلوگیری از بروز حوادث مانند سرقت و یا حادثه‌های غیرمترقبه در ارومیه اجرا می‌شود
اجرای طرح هوشمندسازی بی‌سیم امکان تجاری و خانگی در ارومیه

هاشم حاجی محمدی، مدیرعامل شرکت هوشمندسازان آیلا در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،  شرکت هوشمندسازان آیلا طرح هوشمند سازی بی‌سیم اماکن مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، بیمارستانها و غیره ویا مکانهایی که امکان سیم کشی دوباره وجود ندارد ویا مستلزم هزینه های هنگفت میباشد ،برای کنترل سیستم روشنایی، سیستم امنیتی،سیستم اعلام حریق،سیستم آبیاری هوشمند و غیره به منظور استفاده بهینه از حاملهای انرژی و صرفه جویی حداکثری در مصرف آنها در ارومیه شروع به فعالیت نموده است.

وی با اشاره به مزیت هوشمندسازی تمامی اماکن بدون محدودیت مکانی  اظهار کرد: شرکت هوشمندسازان آیلا که با مجوز رسمی در حال فعالیت است، درحوزه هوشمندسازی اماکن خصوصی و دولتی فعالیت دارد و یکی از مزیت‌های طرح‌های اجرایی استفاده از سیستم‌های نوین در بازارهای جهانی است که در حال حاضر به صورت بی‌سیم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف عالیه شرکت تلاش برای اجرای طرح هوشمند کردن کلانشهر ارومیه و معرفی ان به عنوان اولین شهر هوشمند در کشور است و برای همین منظور برنامه هایی در حوزه های مصرف بهینه حامل‌های انرژی نیز در دست اجرا دارد.

حاجی محمدی افزود: در مورد موضوع آبیاری هوشمند نیز اقداماتی انجام شده و شرکت برای توسعه فعالیت های خود در نظر دارد این طرح را در سطح باغات و اراضی کشاورزی استان به اجرا در آورد و به همین منظور درصدد انجام رایزنی با سازمان های متولی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که امروزه باید مورد نظر قرار گیرد استفاده بهینه از انرژی‌های موجود است، خاطرنشان کرد: در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در اماکن مختلف و همچنین کنترل مصرف حامل‌های انرژی در منازل و اماکن تجاری نیز برنامه های عملیاتی خاصی در شرکت در حال اجرا است.

حاجی محمدی، تصریح کرد: سیستم هوشمندسازی اماکن از آنجایی که از طریق سیستم بی سیم قرار است اجرا شود، اجزای این سیستم به یک سیستم مرکزی متصل هست که مجهز به یک باطری پشتیبان میباشد و در زمان قطع اتصال برق به هر دلیلی از طریق پیامک به کاربران اطلاع می‌دهد که برق محل دچار قطعی شده و همزمان با اعلام، این پاور می‌تواند به مدت 5 ساعت سیستم را پشتیبانی کند.

مدیرعامل شرکت هوشمندسازان آیلا، یادآور شد:تمامی المانهای مورد استفاده در یک سیستم هوشمند اعم از کلیدهای روشنایی،سنسورهای امنیتی،دوربین ها، شیرهای برقی و ... توسط کلید سناریو قابلیت هماهنگی با یکدیگر را دارند وتوسط یک سناریوی از قبل تعریف شده میتوان تمامی اجزای سیستم هوشمند رابصورت اتومات کنترل نمود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مهردادالماسی
1398/12/06 - 01:38

باسلام آیا می‌توانیم با تبدیل برق باطری ماشین توسط دستگاه‌هایی که12ولت را به 220 تبدیل می‌کند موتور کرکره برقی را باز وبسته کرد البته درزمانی که دستگاه uspنداریم.