06:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1398 - 12:49
کد خبر: 13980

دغدغه‌ای از جنس خرید اقلام بهداشتی

شهروندان که زندگی روز مرده خود را به سختی می گذراندند این روزها علاوه بر همه هزینه‌ها باید هزینه بسیاری برای خرید اقلام بهداشتی کنار بگذارند.
دغدغه‌ای از جنس خرید اقلام بهداشتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، شهروندان در سال جاری وضعیت اقتصادی خوبی نداشتند و برای گذراندن زندگی روز مره خود گاهی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند و در حال حاضر نیز با شیوع بیماری کرونا در بین مردم این وضعیت روز به روز در حال بدترشدن است.

شهروندانی که حقوق‌های خود را به موقع دریافت نمی‌کنند و یا معوقات بسیاری دارند از این وضعیت ابراز ناراحتی می‌کنند زیرا باقی مانده درآمد خود را نیز باید صرف خرید اقلام بهداشتی کنند.

زمانی که مردم به اقلام بهداشتی برای جلوگیری از بروز فاجعه‌ای بزرگ نیاز دارند برخی سودجویان با احتکار اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از جمله مواد ضد عفونی کننده و ماسک، به دنبال فروش این اقلام با قیمت‌های بالا و کسب سود هستند این موضوع باعث بروز مشکلات بسیاری از جمله بیماری افراد می‌شود.

افزایش تقاضا برای اقلام بهداشتی ناگهان باعث کمبود این وسیله پیشگیرانه در بازار و به خصوص داروخانه‌ها شد به همین دلیل مسئولین ذی ربط راهکارهایی برای پیشگیری از بروز اتفاقات ناگوار اندیشیدند.

به گفته مسئولین اقلام بهداشتی قرار است در سطح بازار توزیع شود اما بایدبه یاد داشته باشند شهروندان این روزها برای گذراندن زندگی خود نیز گاهی به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند پس در نتیجه توان خرید اقلام بهداشتی با این قیمت‌ها را ندارند.

در حال حاضر نیز پخش این اقلام نتوانسته مشکلات مردم را حل کند پس باید راهکارهای جدیدی اندیشیده شود تا شهروندان دچار مشکلات بیشتری نشوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید