12:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1398 - 08:46
کد خبر: 14017

آزمایش‌های تست کرونا در سطح ارومیه

آزمایشگاهایی در رومیه اقدام به گرفتن نمونه آزمایش از افراد کرده‌اند و در آن مدعی شدند که در صورت ابتلا به کرونا با این آزمایش مشخص می‌شود، در حالی که کیت تست کرونا فقط در بیمارستان‌های دولتی موجود است.
آزمایش‌های تست کرونا در سطح ارومیه

سرویس پایش باریش نیوز، شیوع بیماری کرونا باعث شد بازار سودجویان بسیاری، داغ شود به حدی که بر هر دری می‌زنند تا بتوانند پولی به دست بیاورند.
این روزها پس از آن‌که شایعه داروی ضد کرونا در سراسر استان و حتی کشور پخش شد سودجویان شایعات را تا جایی پیش بردند که گاهی خبرهایی از برخی آزمایشگاه‌ها به گوش می‌رسد که گویا تست تشخیص کرونا دارند.
این آزمایشگاه‌ها به مراجعه‌کنندگان خود پیشنهاد می‌کنند تا برای حفظ سلامتی خود و اطمینان از پاک بودن تست کرونا انجام دهند این درحالی است که آزمایشگاهای خصوصی و یا حتی دولتی کیت تشخیص برای کرونا ندارند.
خبرهای به دست رسیده حاکی از آن است که برخی از شهروندان این تست را انجام دادند و بنا به نتیجه منفی بودن آزمایش نامعلوم دیگر موضوع را جدی نمی گیرند.
خبرنگار باریش‌نیوز این موضوع را از مسئولین پیگیری کرد و در حال حاضر منتظر پاسخگویی این افراد است و همزمان با دریافت پاسخ مصاحبه را منترشر خواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید