00:48|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 فروردین 1399 - 10:14
کد خبر: 14106
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در گفت‌و‌گو با باریش:

جهش تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور

باید نسبت به تولید داخلی اهتمام ویژه داشته باشیم و مردم و مسئولان با همکاری هر کدام در جایگاه خودشان وظایف و مسئولیت خود در رابطه با مسئله تولید را انجام دهند و به این موضوع توجه داشته باشند.
جهش تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور

حجت الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی اقتصادی باریش نیوز، در مورد نام‌گذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید اظهار کرد: شعار سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده که این نام تکمیل کننده شعار سال گذشته که رونق تولید بود است.

وی افزود: نام گذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال جهش تولید حاکی از عنایت خاص و توجه ویژه مقام معظم رهبری به مسئله تولید است.

حجت الاسلام شبستری با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مسئله تولید است ادامه داد: باید نسبت به تولید داخلی اهتمام ویژه داشته باشیم و مردم و مسولان با همکاری یکدیگر هر کدام در جایگاه خودشان وظایف و مسئولیت خود در رابطه با مسئله تولید را انجام دهند و به این موضوع توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین وظیفه مسئولان در زمینه تولید تسهیل و رفع مسائل و مشکلات تولیدکنندگان است که باید بیش از گذشته به این امر اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام شبستری با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در زمینه کاری خود مشکلاتی دارند که نیاز است به آن رسیدگی شود خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی سال گذشته اقدامات خوبی در راستای جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای صنعتی انجام دادند و لازم است این اقدامات در سال جدید شتاب بیشتری بگیرد.

وی گفت: مردم و مسئولین باید دست به دست هم دهند و کمک کنند که چرخ تولید در کشور سریع‌تر بچرخد.

وی اظهار کرد: مردم در جایگاه خود در قبال شعار سال وظیفه دارند تا با خرید و استفاده از کالای داخلی از تولید داخلی حمایت کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: جلوگیری از ورود قاچاق کالا سهم بسزایی در جهش تولید دارد همچنین صاحبان صنایع و تولیدکنندگان نیز مسئولیت دارند تا با دقت و توجه به کیفیت تولید داخل، در راستای رونق و جهش تولید گام های موثری بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید