17:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 فروردین 1399 - 10:00
کد خبر: 14121
به پاس گرامیداشت روز پاسدار:

مردانی از جنس ایثار و شهامت

پاسداری رسالتی است انسانی و الهی که شایسته بندگان وارسته است ؛ در توصیف مقاومت جوانان برومند و پاسداران غیور فقط باید گفت که پاسداران در دنیای معاصر که روزبه روز پاکی و معنویت کم رنگ می‌شود عزّت و اقتدار حسینی را دوباره عینیت و تجسّم بخشیدند.
مردانی از جنس ایثار و شهامت

سرویس سیاسی باریش نیوز؛ سوم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

پاسدار و پاسداری یک پیام است و ریشه در ارزش‌های الهی دارد و صیانت از آن تا زمانی که دو جبهه ایمان و کفر در نبردند، بر دوش همه انسان‌های مؤمن گذاشته شده است.

 هرکه در انجام دادن وظیفه و تعهّد خود نسبت به اسلام، پایدارتر باشد و با جدّیت به آن  عمل کند، بدون تردید پاسدار است.

پاسداران انقلاب اسلامی با شجاعت، مردانگی، ایثار و از خودگذشتگی در راه حفظ آرمان‏های والای انقلاب اسلامی و حراست از تماميّت ارضی جمهوری اسلامی، گام برداشته و حماسه‏های باشكوه آفريدند و سرمشق جوانان مؤمن و آزادی خواه جهان شدند.

پاسداران عصر حاضر انقلاب اسلامی به امام امت و پاسدار قرآن کریم و اسلام اقتدا نموده و حق پاسداری از انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کردند.

پاسداری رسالتی است انسانی و الهی که شایسته بندگان وارسته است ؛ در توصیف مقاومت جوانان برومند و پاسداران غیور فقط باید گفت که پاسداران در دنیای معاصر که روزبه روز پاکی و معنویت کم رنگ می شود عزّت و اقتدار حسینی را دوباره عینیت و تجسّم بخشیدند.

فرزندان غیور پاسدار در کنار دیگر نیروها، به مانند امام شهیدشان حضرت امام حسین علیه السلام ، پیام خود را به گوش جهانیان رساندند. به پاس خدمات شایسته حافظان طریق حقیقت و ارج نهادن به مقام پاسداران غیور، روز سوم شعبان المعظم ـ که زادروز شهید مظلوم کربلا است ؛ روز پاسدار نام گرفت تا برای همیشه سیره جهل ستیزی قافله سالار عشق و شهادت منشور حرکت و فعالیت پاسداران باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید