01:45|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1399 - 09:29
کد خبر: 14124
به منظور پیشگیری از کرونا:

سوختگیری در جایگاههای CNG توسط اپراتورها انجام می شود

تمهیدات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در 130 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG اتخاذ شده است.
سوختگیری در جایگاههای CNG توسط اپراتورها انجام می شود

احمد مجرد؛ مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت وگو با سرویس اجتماعی نیوز با اشاره به اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در محوطه داخلی و بیرونی جایگاه‌ها، اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه ها به صورت روزانه و در چند نوبت در دستور کار جایگاهها قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی رانندگان و کارکنان جایگاهها حائز اهمیت است، افزود: کلیه کارکنان جایگاه ها به دلیل ماهیت خدمات شبانه‌روزی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

این مسئول از متقاضیان جایگاهها خواست جهت پیشگیری از انتشار ویروس و آلاینده بودن نازل ها؛ اجازه دهند فرآیند سوخت گیری صرفاً توسط اپراتورها انجام شود و در صورت اصرار بر سوختگیری توسط خود راننده، از دستکش استفاده نمایند.

وی گفت: از جایگاهها خواسته شده بمنظور تامین الزامات بهداشتی مشتریان به تعداد کافی دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی جهت سوختگیری در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان‌غربی نسبت به رعایت مواردی چون بهداشت فردی، شست و شوی مکرر دست ها، پرهیز از برقراری تماس های مکرر و نزدیک افراد با یکدیگر و حضور در تجمعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری تاکید کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید