16:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1399 - 09:48
کد خبر: 14129
یادداشت:

قطع زنجیره انتقال کرونا را جدی بگیرید

با وجود هشدارهای مسئولان مبنی بر اینکه مردم در تجمعات و فضاهای سبز حضور نداشته باشند اما گویا گوش برخی‌ها بدهکار این حرف‌ها نیست و اهمیتی به موضوع حساس کرونا نمی‌دهند.
قطع زنجیره انتقال کرونا را جدی بگیرید

سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ به منظوری پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، در چند روز گذشته محمد حضرت پور شهردار ارومیه با انتقاد از حضور برخی خانواده‌ها در پارک‌های سطح شهر و تجمع در این مکان‌ها گفت: پارک‌های ارومیه نواربندی شدند تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

وی افزود: در ۱۳ بدر امسال به هیچ عنوان اجازه تجمع، حضور و چادر زدن شهروندان را در فضاهای سبزشهری را نخواهیم داد.

با وجود هشدارهای مسئولان مبنی بر اینکه مردم در تجمعات و فضاهای سبز حضور نداشته باشند اما گویا گوش برخی‌ها شنوا نیست و اهمیتی به موضوع حساس کرونا نمی‌دهند.

برای اینکه بتوانیم کرونا را شکست دهیم و از شر آن راحت شویم همه اقشار جامعه هر کدام در جایگاه خود باید تلاش کنند و اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش شیوع این بیماری را اجرا کنند. 

کرونا بسیاری از کسب و کارها را در معرض بحران اقتصادی قرار داده است و خیلی‌ها برای اینکه وظیفه خود را در شکست دادن این بیماری ادعا کنند مدتی است که در قرنطینه خانگی به سر میبرند.

اما باید گفت نباید در حق یکدیگر اجحاف کرد چرا که در مقابل افرادی که در خانه قرنطینه هستند؛ برخی ها نیز کرونا را به تمسخر گرفته و بی هیچ عنوان رعایت نمیکنند و با حضور در مهمانی ها؛ گردش و تفریح به خوش گذرانی مشغول هستند و در حق دیگران تخطی میکنند.

شکست کرونا زمانی به حقیقت تبدیل می‌شود که مردم در کنار یکدیگر هر کدام در جایگاهی که دارند موارد ایمنی، بهداشتی و در خانه ماندن را رعایت کنند تا این ویروس منحوس هر چه سریعتر از میان نسل بشر محو شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید