12:12|دوشنبه, اردیبهشت 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 تیر 1402 - 10:40
کد خبر: 18367
مدیر شعب بانک رفاه کارگران در آذربایجان‌غربی درگفت‌وگو با باریش:

بانک رفاه کارگران، بزرگترین بانک از نظر سرمایه و کفایت سرمایه

با توجه به مشکلات، چالش‌ها و کمبودهایی که در حوزه دریافت تسهیلات بانکی وجود دارد، بانک رفاه کارگران بواسطه سرمایه ای که سال گذشته به ثبت رساند، به عنوان بزرگترین بانک از نظر سرمایه و کفایت سرمایه در کشور شناخته شده است.
بانک رفاه کارگران، بزرگترین بانک از نظر سرمایه و کفایت سرمایه

سید حسین میرمعینی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران در آذربایجان‌غربی درگفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: بانک رفاه کارگران از بانک‌های خصوصی است که در راستای ارائه خدمات مالی و بانکداری سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی افزود: بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف شامل: بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ثروت، کارت‌های اعتباری و وام‌های مسکن و ... خدمات متنوع ارائه می‌دهد. 

میرمعینی ادامه داد: کلیه مستمری بگیران تامین اجتماعی در سطح کشور، خدمات صفر تا صد خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، همچنین در همین راستا در استان آذربایجان غربی نیز، 90 هزار نفر از مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، هر ماه حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند.وی گفت:با توجه به تورمی که در اقتصاد کشور وجود دارد، مشکلات و چالش هایی برای مشتریان در دریافت تسهیلات بانکی به وجود آمده، اما با تلاش های شبانه روزی در حال مدیریت چالش های بانکی هستیم ، تا آحاد مختلف جامعه بتوانند به راحتی از خدمات بانکی استفاده کنند. 

میر معینی در ادامه به توانایی مالی بانک رفاه کارگران در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات، چالش‌ها و کمبودهایی که در حوزه دریافت تسهیلات بانکی وجود دارد، بانک رفاه کارگران بواسطه سرمایه ای که سال گذشته به ثبت رساند، به عنوان بزرگترین بانک از نظر سرمایه و کفایت سرمایه در کشور شناخته شده است. 

وی افزود: بانک رفاه کارگران در شرایط کنونی با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان و‌ نوع بنگاه اقتصادی ،طرح های مختلفی در جهت پرداخت تسهیلات در صنوف مختلف برای اقشار گوناگون جامعه در نظر گرفته است. 

وی افزود: علارغم اینکه نرخ سود تسهیلات در شورای پول و اعتبار، 23 درصد تعیین شده، اما بانک رفاه کارگران براساس هزینه فایده ای که صورت گرفته، تسهیلات‌هایی با نرخ 4 درصد تا 23 درصد برای مشتریان در نظر دارد. 

مدیر شعب بانک رفاه کارگران در آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه امروزه قسمتی از خدمات بانکی به سمت بانکداری دیجیتال و الکترونیک سوق پیدا کرده است، تلاش کرده‌ایم تسهیلات ویژه ای برای افرادی که از خدمات الکترونیک بانک رفاه بیشترین بهره را می‌برند ارائه دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید