03:57|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1402 - 12:07
کد خبر: 18552

برخورد ضربتی با خودرو‌های شوتی و هنجار شکن در آذربایجان غربی

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت ونقص فنی در استان خبر داد.
برخورد ضربتی با خودرو‌های شوتی و هنجار شکن در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ مشتاق در تشریح این خبر گفت: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودرو‌های شوتی و هنجار شکن در استان به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد چرا که خودرو‌های شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه شان جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودرو‌ها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

سرهنگ مشتاق  تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودرو‌های تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی  استان در پایان اظهار داشت: پلیس با خودرو‌هایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید