16:12|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1402 - 09:19
کد خبر: 18560
امام جمعه ارومیه:

ضعف در مدیریت بازار مرغ قابل قبول نیست 

مدتی است که شاهد تشکیل صف‌های طولانی خرید مرغ در ارومیه هستیم که ضعف در مدیریت بازار مرغ از سوی مسئولان متولی قابل قبول نیست.
ضعف در مدیریت بازار مرغ قابل قبول نیست 

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، جت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های امروز، نمازجمعه ارومیه که در مصلی بزرگ ارومیه برگزار شد با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان آگاه، بابصیرت، ضداستکباری و مطالبه‌گر، امروز یکی از اقشاری هستند که منویات رهبری را با جدیت دنبال می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دشمن با تمام تلاش و امکانات به میدان آمده است که مشارکت مردم را در انتخابات کم کند؛ انتظار می‌رود همه ما با آگاهی افراد شایسته را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه، انتخاب نمایندگان مجلس نشان از درک و فهم افراد جامعه است، گفت: دشمنان خیرخواه ملت ایران نیستند و با فشارهای بین‌المللی گسترده و از طریق رسانه‌های غربی و عربی به دنبال کم‌کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی افزود: کمبود مرغ و برخی مایحتاج زندگی مردم در بازار از مدیران قابل‌قبول نیست، چرا مدیران این وضع و کمبود را پیش‌بینی نکرده و تدابیری برای حل کمبود مرغ نیندیشیده و با واردات یا ذخیره‌سازی به وظیفه خود عمل نکردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید