03:11|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1402 - 12:11
کد خبر: 18562

کشف ۳۰۷ فقره وکالت جعلی برای خروج خودرو‌ها از پارگینگ

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند جاعلان حرفه‌ای با کشف ۳۰۷ فقره وکالت نامه جعلی به منظور خارج کردن و سرقت خودرو‌های لیزینگی از پارکینگ، در ارومیه خبر داد.
کشف ۳۰۷ فقره وکالت جعلی برای خروج خودرو‌ها از پارگینگ

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ  سامان غنی زاده  اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه سه نفر از کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه دار در ارومیه با جعل اسناد و تنظیم وکالت نامه‌های جعلی اقدام به خارج کردن یک دستگاه خودروی لندکروز از پارکینگ نموده اند؛ پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی‌های قضایی؛ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم، خودروی لندکروز شناسایی، توقیف و با بررسی مدارک آن، مشخص شد وکالت نامه جعلی بوده و مجددا به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: در این خصوص ۲ نفر از متهمان اصلی جعل مدارک و اسناد دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی پلیس به جعل  ۳۰۷ فقره وکالت نامه جهت خروج خودرو‌ها از پارکینگ؛ با همکاری ۵ نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ غنی زاده با اشاره به اینکه  تمامی متهمان دستگیر و  پس از تکمیل تحقیقات؛ برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند؛ از شهروندان خواست که در صورت وقوع سرقت، جعل و یا کلاهبرداری با حفظ خونسردی و آرامش  می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده و همکاری لازم را جهت شناسایی و دستگیری متهمان با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی داشته باشند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید