19:41|دوشنبه, اردیبهشت 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آذر 1402 - 09:09
کد خبر: 18593

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز در آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز در سطح استان خبر داد.
اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، عبدالحمید سرتیپی با بیان اینکه با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش نامتعارف قیمت برخی اقلام غذایی و میوه و تره بار، طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان از امروز اجرایی می‌شود افزود: اجرای این طرح در سطح آذربایجان غربی از امروز آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
 

وی اضافه کرد: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا انواع آجیل، شیرینی و میوه از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد نظارت قرار گرفته و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد.
 

سرتیپی ایجاد آرامش روانی در شهروندان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو در سطح بازار را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تمام واحد‌های صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت‌های تعیین شده هستند.
 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه در قالب این طرح ۴۰ اکیپ در قالب تیم‌های دو نفره در سطح استان بر بازار نظارت دارند گفت: مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحد‌های عرضه آجیل و یا میادین تره‌بار با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و یا به صورت شفاهی، حضوری و کتبی، نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.
 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه‌ها و اتحادیه‌های ذیربط، در سطح بازار حضور دارند تصریح کرد: بدون شک با اجرای این طرح از حقوق مصرف کنندگان حمایت و ازسوء استفاده‌های افراد سودجو و افزایش بی رویه قیمت کالا‌های پرمصرف در این ایام جلوگیری می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید