14:42|دوشنبه, اردیبهشت 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1402 - 20:14
کد خبر: 18687
تب و تاب نمایندگان ارومیه برای جلب نظر مردم؛

 از مصادر مصوبه مجلس تا ویدیوی ۹۰ ثانیه ای از صحن مجلس و مانیتور آقای نماینده!

هرچقدر که به روز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم تب و تاب نامزدها و فعالیت هایشان به اوج خود می رسد.
 از مصادر مصوبه مجلس تا ویدیوی ۹۰ ثانیه ای از صحن مجلس و مانیتور آقای نماینده!

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، در تازه ترین فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی، هر سه نماینده ارومیه (روح الله حضرت پور، سیدسلمان ذاکر و وحید جلال زاده) پیرامون مصوبه جدید مجلس (طرح ساماندهی کارکنان دولت) درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای حجمی و شرکتی به کارمعین به تولید محتوا پرداختند. تیم رسانه ای سیدسلمان ذاکر با طراحی یک بنر با مضمون اینکه "با پیگیری های سیدسلمان ذاکر طرح ساماندهی کارکنان دولت به تصویب رسید" و ارسال گسترده آن به اصحاب رسانه سعی در مصادره مصوبه مجلس به نفع خود دارد و وحید جلال زاده نیز با یک ویدیوی چند ده ثانیه ای این مصوبه را حاصل پیگیری مجدّانه نمایندگان می داند و به نحوی در حال گزارش دهی است که گویا کل زحمات مصوبات مجلس بر گردن اوست.

حضرت پور نیز که مثل همیشه آرای خود را در مصوبات مجلس با ویدیوی چندثانیه ای از مانیتورش در صحن مجلس علنی می کند اینبار نیز به سبک و سیاق قبلی رای موافق اش را به این مصوبه در فضای مجازی علنی کرد. بزودی باریش نیوز طی سه یادداشت به بررسی سوابق فردی و سیاسی و عملکرد نمایندگان ارومیه در مجلس خواهد پرداخت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید