15:07|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1402 - 21:05
کد خبر: 18702
امام جمعه ارومیه؛

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از ایران است

امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دفاع از حرم ایران اسلامی است.
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از ایران است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه گفت: شرکت در راهپیمایی ۴۵ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است تا ضمن پاسداری از خون شهیدان ایران از حرم ایران اسلامی نیز دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی  با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در راهپمیایی ۲۲ بهمن اظهار کرد:شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همان دفاع از حرم ایران است که مردم با مشارکت خود از ایران اسلامی و خون شهیدان اسلام دفاع می‌کنند.

وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی پس از ۴۰ سال مجاهدت خود وصیت کرد که از ایران اسلامی که حرم مقدسی است و باید بیش از پیش دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با شاره به اهمیت در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل امام راحل آن را به عنوان راس امور کشور دانستند که باید همه ما به این جایگاه والا توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: به دلیل اهمیت مجلس، دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند که افراد اصلح راهی مجلس نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر لزوم توجه به صفات بارز عطوفت و مهربانی پیامبر اکرم (ص) و تبریک عید مبعث اظهار کرد: تمامی صفات پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) به عنوان اسطوره معنوی جهانیان در دنیای امروز نیز دارای ارزش و وجوه معنوی اساسی زندگی است که دشمنان اسلام با تعریف جاهلیت مدرن برای جامعه غرب سعی در نزول جایگاه بشریت دارند در حالی که اسلام همیشه زنده است.| باشگاه خبرنگاران جوان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید