15:53|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1403 - 07:12
کد خبر: 18771

امنیت پایدار در مرز‌های استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت:در سایه تلاش ماموران مرزبانی استان، مرزهای استان آذربایجان غربی از امنیت پایداری برخوردار هستند.
امنیت پایدار در مرز‌های استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در شهرستان پلدشت گفت: استان آذربایجان غربی با داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور‌های عراق. ترکیه و جمهوری اذربایجان با تلاش شبانه روزی نیرو‌های مزربانی و همراهی مرزنشینان عزیز یک امنیت پایدار. مطلوب و ایده ال در استان داریم. 

سردار احمدی خاطر نشان کرد به مردم اطمینان می‌دهیم در سایه تلاش فرزندان خود در مرزبانی امنیت کامل در مرز‌های استان حاکم است. 

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خصوص میزان کشفیات در مرز‌های استان گفت: در سال جهش تولید با مشرکت مردم سهم مرزبانی استان در تحقق این شعار. کنترل بیشتر مرز‌ها. تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز‌ها می‌باشد در این راستا میزان کشفیات مرزبانی در استان از اول سال جاری تاکنون نزدیک به ۲۵ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سردار احمدی در سفر به شهرستان پلدشت برق رسانی به یکی از پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی در مرز ایران با کشور آذربایجان را افتتاح کرد و گفت: برای برق رسانی به این پاسگاه مرزی نزدیک به ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید